fredag 30. november 2012

Novemberoppsummering

Etter å ha gått høgt, breitt og hardt ut, får eg vel oppsummere november no. Korleis har det gått?
Eg syns ikkje november har vore så lang i år, det kan ha flerie grunnar enn mine gode forsett naturlegvis, men eg trur mitt ønskje om å finne november har hjelpt meg.

Kva har eg gjort?

  • Vi har laga eplekake, kanelsnurrar og cupcakes, det hadde vi kanskje gjort elles og, men no veit eg at eg har ete eplekake av sure eple frå heimstaden min, og den var god! Og når ein lagar slikt, er det kjekt å invitere gjestar, så det gjorde vi!
  • Eg har ikkje tent så mange lys inne, men eg har brukt lyslyktene ute kvar gong eg har venta besøk. Det er kjekt å kome ein stad der det lyser!
  • Eg har hatt sykveld, vi sydde og prata og åt klementin. Vi lærte av kvarandre, vi skratta og vi sydde på nytt når det vart feil. Og det vart det, for alle...
  • Eg har ikkje høyrt på P3, eg har halde meg til det kjente, eg har ikkje høyrt mykje musikk, men eg har lese masse. No er eg igang med "Kafka på strande" av Haruki Murakami.
  • Lange turar i mørket har det ikkje vorte, uviss grunn... Men eg har gått kveldstur med mannen og ein søndag gjekk jammen heile familien søndagstur i marka!
  • Eg har nesten ikkje kjøpt julegåver, det må eg vel snart starte med... 

Eg har ikkje tatt fram julemusikken, men i morgon :) då skal eg fram med lett og enkel musikk, så kjem den "tunge" musikken etterkvart som vi nærmar oss jula.
Eg har ikkje ete julemat, ikkje kjøpt marsipan, men må tilstå at i går kjøpte eg pepparkaker....

Og i dag har eg ete "mugne menn" av restane frå i går:

Pepparkaker med blåmuggost(idag Blå Selbu) er nesten det beste som finst! Det er noko med kryddersmaken og det skarpe i osten! Med litt fikenmarmelade ville det kanskje vorte endå betre? Eg må føre fikenmarmelade på "to-do" lista.

I morgon startar desember, eg har ikkje klar adventskalenderen, men har kjøpt litt som skal pakkast inn. Eg har etter mykje leiting funne posen med adventspynt, og testa at eg har lys i stjerna, så den skal opp i morgon. Adventsstaken er klar, med lilla lys og granbar.
Eg har kjøpt safran, så kanskje blir det lussekattar til Luciadagen?

Søndag skal vi ha gjestar, då har eg lyst å lage adventskrans av gjærdeig. Vi får sjå kva eg rekk, i morgon er det jobb, julemesse og julebord.

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ website nổi tiếng Mỹ là mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    SvarSlett