lørdag 17. november 2012

Kanelsnurrlaurdag

Ei av planene for november var å ete kanelsnurrar. Det er ferske kanelsnurrar i kantina kvar dag, men eg ser ein annan veg og prøvar ikkje tenkje på dei til kvardags! Men idag er det laurdag, og eg kunne bake sjøl :)
Snurrane står til heving...
Eg brukte verdas beste oppskrift, og fekk hjelp av junior, som skal ha mat-og helseprøve på tirsdag.
Vi spara verken på smør eller sukker idag!

Det er noko av det beste som finns, lukta av nystekt gjærbakst!

Fine å sjå på, luktar godt og smakar godt!
Til slutt fekk dei litt melis på, og det gjekk unna med baksten.  Men med stor oppskrift, er det heldigvis nokre igjen, slik at det blir litt å legge i frysaren som vi kan ha ein annan dag.

Eg har forresten fått "smekk på fingrane" idag, for eg kom heim med eit brød som såg slik ut:
Det som ikkje vises på bildet, er at det står Sirupskake, men når det er så mykje nissar meiner dei andre i heimen at eg er på kollisjonskurs med mitt prosjekt om å leve i november...ikkje ta jula på forskot. Jaja, det er vanskeleg å ikkje gjere ein og annan feil! Eg har ikkje kjøpt marsipan eller pepparkaker, iallfall, ikkje enno. Men det byrjar bli vanskeleg, det er jo snart berre juleprodukt i butikkane; juleskinke, juleleverpostei, julesjokolade og potetgull med julekrydder...

Kanskje er det fordi eg er litt bevist på å leve i  november, at november er lettare, lysare og har meir eigenverdi iår? Vi har hatt besøk, eg vart invitert med på teater ein kveld, eg har jobba meir(ikkje eit pluss nødvendigvis...men ein tur til Oslo ga lys og sol ein dag det plaskregna og knapt var dagslys i Trondheim) og eg har hatt nieser på sykveld. Det var ein kreativ kveld, med latter og klementin og sying og litt småfeil og symaksintrøbbel :)
Så får eg prøve å oversjå at alt frå mørkeloftet står i stova, medan mannen etterisolerer loftet. Det blir veldig bra, og det blir tvangsrydding i ting ein har lagra litt over dato...
Men med halve november bak oss, og mørkare og mørkare dagar, gler eg meg til å henge opp litt meir lys rundt om, eg planlegg julebakst og adventsstaken, og gler meg til å smake på papparkaker og gløgg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar