tirsdag 27. november 2012

Note to self rett før advent

Det er sofadag idag og, men formen er litt betre, junior les høgt frå reklamen og funderar over alt vi ikkje viste vi trong! Eg snyt meg og hostar og tenkjer litt på alt eg ikkje orkar... Men no skal eg lage eit lite adventsnotat til eg er frisk og rask igjen!

  • kjøp safran(eg har aldri, nokonsinne, laga lussekattar, men her eg ligg på sofaen med feber står det heilt klart for meg at i år er året å starte nye tradisjonar! Eg kan dessutan samtidig pynte med luciafigurane eg kjøpte meg i fjor)
  • adventskalendergåver. No når ungane er så store, prøvar eg kvart år å feide ut kalederen. Men det feilar kvart år :) Ungane seier det ikkje er så viktig lenger, dei kan godt ha sjokoladekalender eller ingen kalender. Men mannen syns det høyrest så trist ut, og eg har jo tross alt laga ein flott kalender... Så tradisjonen tru, det blir lang kveld 30.desember med å pakke inn ymse småting(og her er det snakk om mykje snop og strømper, for kva iallverda skal ein finne på til halvvaksne gutar når det ikkje skal koste så mykje?!) Men eg skal vere litt hard iår, det blir berre ei pakke pr dag.
  • Eg har kjøpt lilla lys og skal, når eg blir frisk, ut på leiting etter adventspynten. Sidan vi har tømt mørkeloftet, står kassene litt her og der, og kvar står adventspynten? Nokre ting skal fram til 1.desember, feks den STORE stjerna til å henge i vindauet og lilla glaskuler som skal ligge på lysbrettet. 
  • adventskalender på bloggen? Eg har lyst å skrive litt kvar dag, gjerne med eit tema(julepynt, primstaven, julemusikk, viktig med ambisjonar!)men sjølv om eg sitt i sofaen i dag, gjer eg vel ikkje det kvar dag framover, så ambisjonane må vel senkast :)
  • I dagens reklame reklamerer alle for den beste pepparkakedeigen. Eg har ei bekjenning å kome med: Eg har aldri kjøpt ferdig papparkakedeig! Eg var faktisk ikkje klar over at det var lov for husmødre! (obs! ironi!) Så eg lagar vel deigen sjøl i år og, og vi lagar vel papparkakehus, sjølv om eg har vakse frå kor viktig det er. 
  • Smørkrise! Det er meldt smørkrise iår igjen, men eg har 250 gr smør på lur til berlinerkransane! Ha! Eg har aldri vore spesielt opptatt av smør til jul, før eg var teke av smørbølga ifjor. Då oppdaga eg at berlinerkransane(som er den nesten viktigaste kaka) var mykje betre med smør enn margarin, så no har eg sikra meg.

Ser at tradisjonar styrer kva eg har på lista.. Får vel sove litt på det, tenkjer eg.

2 kommentarer:

  1. Artig å lese bloggen din. Og takk for tipsene, jeg fikk noen nye ideer! :-)

    SvarSlett
  2. Gløymte heilt å føre på at når eg er frisk skal eg vaske vindu og rydde, rydde, rydde... Særleg!

    SvarSlett