onsdag 7. november 2012

Prosjekt leve-i-november

Det er 7.november, korleis går det med å nyte november og leve her og no?
Igrunnen strålande! Positiv tankekraft gjer underverk, iallfall til ein viss grad. Eg overser reklamen som handlar om jul og sukkar berre litt når det er julereklame på TV...

Eg prøvar tenke at det er fint med litt snø, det blir lysare då! (men eg irriterer meg over værvarslet som seier varmt igjen om nokre dager=is og glatt)

Vi et mengder med klementiner, det er seinhaustsmak og søtt og fullt av sunne c-vitamin!

Idag har eg vore på kafe, åleine rett nok, men i seskap med ei god bok og ein kopp grøn te! Eg lurkikka på dei andre, let meg fasinere av den engasjerte samtalen på nabobordet; på teiknspråk! Dei kan jammen diskutere oss andre, utan at vi forstår det! Eg høyrte litt på dei som øvde til sangtime og diskuterte tekstuttale og dei to vaksne damene (sikkert over 50!) diskuterte framtida i USA og verda med Obama. Men mest las eg bok og drakk te, i 30 fantastiske minutt der eg eigentleg satt og venta på ein junior.

Prosjekt november-leve-i-tida fortsett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar