lørdag 1. desember 2018

1.desember

Vi er igang! Det er desember, det er advent og huset er pynta! (men ikkje rydda og vaska, for planen om det utgjekk visst etter dagens tur i skogen på blankis=overanstrengte balansemusklar, ut for å handle både det eine og det andre og før nemnte pynting.)

Men iallfall pynta. Lilla dukar, lilla lys, lysestake i kjøkkenvinduet og stjerne i stoveglaset. Det blir så fint og det gjer så godt med meir lys.

Eg har ein hårete ambisjon, og det er blogging kvar dag i desember. Vi får sjå om det går, men eit par glimt frå juleførebuingane og nissar og englar og pynt skal eg kunne dele med deg. Og kanskje litt om julemusikk? Den tek vi ikkje lett på her i huset! Eg har den merkelegaste julemusikken! Og heile familien er einige om at det blir ikkje jul utan.

Dagens desemberbilde blir dette:

Juleskogen

Eg har min eigen juleskog. Eg er veldig lunken til nissar. Men då eg i fjor fekk ei nissejente som trillar barnevogn frå lillesøster, fann eg ut at denne måtte opp og fram i lyset.

Nissefrøken med vogn

Og saman med henne, ute i skogen (ser du dei kobbarfarga juletrea til høgre og bak?) kom eit par reinsdyr og nokre andre nissar! Dei bor i ei hylle på tv-stova og dekker nissebehovet mitt.

Og i morgon er det 1.søndag i advent! (og kanskje vi huskar å åpne adventskalender vår då?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar