fredag 7. desember 2018

7.desember

Desember er eksamenstid. Ingeniørstudenten skal ha fem før jul, heldigvis er det berre tre igjen. Det viser seg at desember er tid for studietur også, musikkjunior er på veg tilbake til Norge etter togtur, med jam og konsert og opplevingar i både Danmark, Tyskland, Polen og Sverige.
Eg sitt ikkje heime og bit naglar lenger, men litt prega av eksamen og studietur blir eg. Eg må nok berre stole på at dei klarer seg sjølv og har lært det eg har prøvd å få inn! Sove nok, ete regelmessig, huske pass og billettar(gjeld han på studietur), passe klokka(gjeld begge) og ringe til mor innimellom. Ting tydar på at det har gått inn ein god del kunnskap!

Så kva gjer mor? Mor bakar! Eg syns det skal vere ein del kaker til jul. Iår skal vi bort i jula, men eg skal ha med litt av kvart, så eg bakar lell. Det er noko med lukta av krydder, kanel og kardemomme og ingefær . Lukta av hjortetakksalt når ein tek kjeks ut av omnen. Lukta av barndommens jul!
Til no har det vorte berlinerkranser, biscotti, julebrød, brune pinner og havrekjeks. Alt smakt og godkjent!




Eg trur eg treng krumkaker, kransekakestenger, delfiakake, lefser og noko ala pepparkaker(men helst noko som ikkje krever kjevling, for ryggen syns at ein halv porsjon havrekjeks var rikeleg nok å kjevle ut)! Eller treng...eg har lyst på! Dessutan planlegg eg lussekattbaking saman med nokre andre.

Så slik går dagane! Vasking er utsett på ubestemt tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar