tirsdag 1. mai 2018

Veke 18

Eg trur eg har klart å finne få bilder over til Dropbox no, iallfall bilder frå sist veke. Så her kjem eit lite tilbakeblikk. Ikkje berre det, eg har funne ut korleis eg kan vise bilder på tv-skjermen, direkte frå telefonen, og kjenner meg som eit teknisk vidunder!


På måndag fekk eg ny telefon. Her er litt av utstyret. #tekniskinnsikt


Tirsdag måtte eg klappe meg sjølv litt på skuldra. Denne fekk eg av svigermor i fjor. Den har overlevd vinteren, og den har overlevd at eg har potta om og delt den i to og den blomstrar! Bill.merk. #grønnefingre!


Onsdag var eg innom sjukehuset for eit lite inngrep. Eg fekk heldigvis seng og masse smertestillande. Det vart ein del venting, som forventa, eg las bok før inngrepet og syns synd på meg sjølv etterpå! No er eg mykje betre. #venting


Pga onsdag, brukte eg mykje av torsdagen på sofaen. Det blir litt hang-over... #sofadag


Fredag og eg prøvde ut ei ny oppskrift. Thai-inspirert laks med paprika og kinakål, med kokte byggryn til. Trur eg må teste ut byggryn fleire gonger, eg er ikkje heilt overbevist. #byggryn


På laurdag kom eg meg på ein liten tur. Ein eller annan gong i april har det vore gåsungar, men no er dei heilt klart ikkje ungar lenger... #vår


På søndag besøkte vi denne damen, og lange fleire, og kanskje særleg bonden!  #mohairgeit



5 kommentarer:

  1. Du er et lite teknisk vidunder, uten tvil! Godt å høre du er bedre, du er heldigvis god på å vente og være positiv!!!

    SvarSlett
  2. Sånn er jeg også, så uendelig glad når jeg kommer ett skritt videre i den teknologiske verden.
    Ha en finfin dag.

    Beste hilsen Ingrid på https://ingridtunheim.no

    SvarSlett