torsdag 24. mai 2018

Veke 20

Med fare for å gjenta meg sjølv, vekene går fort, og eg lurer litt på kva eg tok bilde av sist veke... Men vi prøver!


Måndag 14. mai såg eg over bunaden. Eg prøvde, og fann ut at den passa i år også, heldigvis. Bunaden min er arva frå mamma. Bestemor sydde den til henne i 1955, eller deromkring. Den er velbrukt! Mamma brukte den då ho gifta seg, og i utallege andre selskap og festar og barnedåp og bryllup.
Eg overtok den for vel 20 år sidan, og den har levd ein skiftande tilværelse etter det, sydd inn og ut og av og til mått henge i skapet. Men iår låg det an til perfekt bunadsvær og den passa!


Tirsdag kveld gjekk eg tur. Finaste maikvelden, med god varme og solnedgang og gode dufter i lufta.

16.mai gjekk fort, trur eg, iallfall tok eg ingen bilder.


17.mai og sol og flagg! Ein fin dag med mukje som skjedde, det kan du lese om her


På fredag fann eg restar av marsipankake og sjokolade på bunadsskjorte. Då var vel 17.mai vellukka? No er det berre å vaske og stryke, så er vi klar for konfirmasjon for nevø neste helg.


 På laurdag feira vi mannen litt på forskot. Med ekte sodd til middag. Kake til kaffen og familieselskap.


På søndag var eg god mor, og kjørte bilen til musikkjunior som skulle avslutte folkehøgskuleåret på måndag. Han fekk bil og eg tok toget heim. Fekk emd meg masse fin trøndernatur i kveldssol!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar