søndag 21. januar 2018

Veke 3

Veke 3 i 2018 er straks slutt. Og eg skal finne bilder å dele med deg.

 På måndag pakka eg ut denne fine stettvasen (kvifor heiter det stettvase? Det er forsåvidt stett,  men vase?) som eg har gått. No treng eg berre småkaker å legge oppå.

I tillegg var vi ein tur i byen rett etrer jobb, fekk gjort nokre ærend,  kjøpt tulipanar -og vi åt middag på thai-restaurant. Vi var svolte,  det var kaldt,  latskapen tok oss, og der var utrulig kjekt å ha tid til kunne vere så impulsive !

På tirsdsg åt gi elggryta eg hadde laga ferdig på måndag. Fint å kome frå jobb og ga ferdig middag klar til å ete! Restane stakk eg innom til junior med. Han var på jobb, og syns ferdig middag var fint å få levert på døra.  


Så har eg brukt nokre dagar til å leite etter parasitter.  Då er det artig å finne slike fine typer! 


Trur dette er mitt nye motto!  ...men usikker på om eg har det i meg...

Vi har hatt jubileum. 26 årsjubileum for sangoktetten mannen syng/sang i. Uansett om dei ikkje er så aktive lenger, er det jubileum -kvart år! Med sang, mat, prat, latter,  kaker og rangling. I år også med escape-room og lunsj på kafé.  Og middag hos oss for 16 stk. Kosa meg med å pynte bord. Maten var bestilt og andre hadde med kaker, så eg hadde det enkelt.

Nokre gjestar overnatta, og då vart det brunsj og tapasrester på søndag. 

Og kveld vart det togtur til Romsdalen igjen. Kaldt og skikkeleg vinter på togbyttet på Dombås.  

Det var i grove trekk denne veka. Bilder litt hulter til bulter, frå nesten alle dagar.  No klar gir veke 4!

1 kommentar:

  1. Så mange trivelige bilder, og jeg elsker fatet på stett! For vase, det er jeg enig i at det ikke var. ;)

    SvarSlett