mandag 15. januar 2018

Veke 2

Det er alltid litt spennende å lage seg nye prosjekt, som dette med eit bilde for kvar dag, for huskar eg det? Tek eg bilder som er interessante og brukbare? Og det krever litt for meg, maksimalisten, å halde meg til eit bilde...for av og til har eg mange ting eg vil dele! Men det får eg ta i eigne blogginnlegg.

Og det kan hende at vekestarten, med dikt, blir sett litt på pause framover. vi får sjå.


Det har lett for å bli mykje kjøt i jula, så måndag den 8. slo vi til med  stekt torsk med chorizopølse og ertepure. Det var godt det! Oppskrifta
fann eg hos Mat på bordet

På tirsdag var eg på kurs om timeføring og slikt.Kanskje ikkje så spennande, men nyttig.
Sist veke hadde eg med meg ein nevø som hadde arbeidsveke på jobben min. Han fekk prøvd litt ulikt, og ikkje minst uvant! Men han takla fint både det eine og det andre. 


"Elg i solnedgang"
Onsdag møtte vi ein stor elg då vi skulle på skitur.
Heilt greit å sitte i bilen og sjå på! 

Torsdag var vi på konsert med junior og bandet han spelar i.
Vi drog opp snittalderen på konsertpublikum.
Bra konsert! (og stolt mor)

Fredag køyrde vi til Romsdalen. Biltur med innlagt middagspause, lefse til mellommat i bilen og "Klassisk vorspiel" på NRK klassisk.
Og vi måtte vente litt på ferga. 

Januarlyset, altså!
Det var altså så fint i januarsola rett før den gjekk ned
på laurdag ettermiddag. Kvite fjell og raudt uthus. Og vi feira pappa
sin 88årsdag, litt på forskot.

På søndag var eg innom dette huset og tok litt farvel.
No kjem det nye eigarar, og det er litt rart, for her budde Gudrun og Erling
og eg var masse på besøk då eg voks opp. Det er lenge sidan dei døydde, men
det har vore kjentfolk der etterpå. Kanskje eg blir kjent med dei nye også?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar