fredag 5. januar 2018

Årets første fredag

I kveld er det stille i stova. Trur vi er slitne etter å ha jobba hardt for å kome tilbake til kvardagen!  Eg treng iallfall helg no.

Juletreet står enno, og skal få stå til søndag. I morgon skal vi avslutte  jula med sjølvsalta og sjølvtørka pinnekjøtt og jordbær til dessert. Pinnekjøttet ligg i vatn no, og vi har igjen fløte frå jul (som eg håpar ikkje er sur) som blir saus til jordbæra. Begge sonene har sagt dei skal kome, det blir stas!

Det er i det heile mykje mat i jula,  og dermed mykje restar.  Vi har hatt diverse varianter av restemat, og eg trur vi har tatt godt vare på det meste!  Pizza med kylling- og osterestar. Ribbe med wokgrønsaker.  Julepølse med rotmos. Idag pai med litt tørr edamerost,  diverse løk og juleskinke.

Restepai

I morgon blir det pinnekjøtt

Dei fleste julekakene  forsvann  då mannen hadde besøk ein kveld. (Men det er delfialake og lefser i fryseren!) Og eg meiner det skal ligge eit julebrød i fryseren,  som eg skal ta fram I morgon når minstemann kjem heim frå nokre dagar i København.  Då blir nok han glad!

Det blir bra med kvardag i matveien.  Og elles i livet. "Ordning og reda", fast rytme (eller iallfall nesten) og gulrot som snacks i matpakka.
God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar