lørdag 9. desember 2017

9.desember

Laurdag før jul betyr vel vasking? Iallfall vart det det her idag. Det er lurt å velge noko som verkeleg krever vask, for då vises det veldig godt etterpå, hehe. Kjøkkenvifta skin no, etter grundig skuring. Og den litt vage planen om smultringar er lagt på is, for eg orkar ikkje vaske vifta ein gong til før jul. Og apropos is, så var det rikeleg av det i frysaren... Både den og kjøleskapet er no reine og klare for julemat.
Det er kjedeleg undervegs, men veldig fint etterpå! Trur eg kan notere full kvote med husmorpoeng idag, særleg når vi legg til julebrødbakst.

Vi har hatt felles sein lunsj idag. Mannen har pakka inn båten for vinteren, eldstemann har hatt ex phil-eksamen og yngstemann er heime i helga for å øve saman med bandet sitt, og innimellom alt dette klarte vi møtes til lunsj med nybakt julebrød og te som eg fekk i adventskalenderen idag. Mykje tull og tøv, julemusikk og fiolette lys.



Eg har forresten kjøpt ny azalea, og sviblane mine har byrja blomstre. "Its beginning to look a lot like chritmas" (evt at det liknar på advent i heimen)



1 kommentar:

  1. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +234815542481

    SvarSlett