torsdag 14. desember 2017

14.desember

Eg er åleine heime, og etter jobb idag tok eg meg saman og tok meg lista  ei av listene mine og reiste på ein handlerunde for å kunne krysse av ein del punkt når det gjeld gåver. Eg blir svett og varm og litt matt allereie før eg startar slike dagar...men du verda så godt etterpå. Kjøpesenter rett før jul er stress, uansett, men eg måtte innom for enkelte ting fekk eg berre der. Eg vart naturlegvis ikkje ferdig, men eg har ei plan og ei ny liste med det som manglar.
Shoppinga vart avslutta med middag på kafe, eg er tross alt åleine heime! Og medan eg åt, kryssa eg ut det eg hadde gjort og sette nye punkt på lista.

I aksjon

Klar til utdeling

Fordelt i poser

Vel heime rydda eg spisebordet, tente lys og sette på julemusikk. Aksjon innpakking var igang. Den som leitar, finn, og etterkvart fann eg igjen klistremarker, gåveband og meir papir. Det passa godt å gjere dette åleine heim. Då kunne eg kikke på det som skal vere her i huset også, utan at nokon kom innom på feil tid. Og eg er så fornøgd med enkelte av gåvene, at det held hardt å ikkje fortelje om dei. Må vel vente litt med å avsløre?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar