mandag 13. februar 2017

Vekestart veke 7

Tjolahopp! Måndag, vekestart, fullt opp av skitne klær på vaskerommet og livskraftige hybelkaninar i krokane. Men kva gjer vel det? Eg har hatt ei super helg, som ga energi til mange måndagar. Vaskamaskina er frisk og rask og ingen i heimen har støvallergi(heldigvis!) Eg har trena både ryggen og kondisen, og eg er i rute med blogging :)

I helga hadde eg besøk, vi var på kafe, vi var på konsert, vi gjekk i butikkar, vi hadde festmiddag, fin lunsj, vi har prata og skratta og sove godt. Godt med venskap som ikkje krever dagleg kontakt, men som er der når ein treffest. Gler meg til neste gong vi ser dykk, Heidi og Jorun!
 
Trondheim viste seg frå si finaste side både dag og kveld!
Det må jo bli ein bra middag når det er bordkort og gåve!


Eg har nesten gløymt parkeringsbota eg fekk før helga. Eg har fått morsdagsgåve og morsdagsmiddag. Telefonsamtale med sonen i nord. Eg har jobb å gå til, og tilrettelegging så eg klarer den.

Yuhu, idag er det positiviten som blomstrar!

Dette diktet er et hus

Av Gro Dahle

Velkommen inn i diktet mitt!
Bare kom!
Her kan du gå rett inn i stua
uten engang å ta av deg på føttene.
Det er en myk sofa her inne.
Der kan du sette deg, hvis du vil,
eller du kan gå opp trappa til annen etasje
hvor sola skinner inn gjennom vinduet
eller du kan gå ned trappa til kjelleren.
På kjøkkenet er det kake
på et blått fat og to glass rød saft.
Kanskje til og med en skål med godteri.
Nå skal jeg helle opp saft til deg,
og så kan vi sitte og drikke saft og spise kake
her inne i diktet
og snakke om lys og mørk sjokolade.

Eg håpar eg har ein mjuk sofa, i alle betydningar, som du vil sitte i, medan vi et kake og snakkar om lys og mørk sjokolade! Eg vil gjerne vere her, saman med deg.
Håpar du får ei strålande veke!
Frå konsert med junior.
Det er han med det lange håret og kontrabassen.

2 kommentarer:

  1. Jeg håper uken din fortsetter i samme positive steam som den startet, med musikk, sjokolade, torsk og smil!

    Ha en herlig uke!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, nå er det bare å fortsette! Og idag spiste jeg resten av torskeformen til lunsj. Nam altså! Takk igjen for oppskrift.

      Slett