mandag 27. februar 2017

Måndagskos

Kjøkkenutsikt med sol!
Idag har det vore ein roleg og fin måndagsettermiddag i heimen. Det er sol til langt på ettermiddagen som avslører eit solid støvlag her og der... Det er lyst og fint, vinter med stabil snø er veldig vakkert!

Junior og eg har sitte i kvar vår sofa, vi har prata om dette og hint. Vi har høyrt jazz, i utvalg av junior, og det er mykje eg nok ikkje hadde funne på eiga hand. Å få ein 19åring til å snakke, handlar mykje om god tid og rett setting! Det er så godt med slike stunder, og eg kjenner det stikk litt i mammahjertet at han skal flytte til hausten. Men slik er livet! Og eg trur han har gjort gode val, og har mykje bra i vente. Og eg skal vel finne ting å fylle ettermiddagene med! (for ikkje å snakke om at det blir fint å få han heim på besøk)
Medan vi satt der, sto kyllingen i omnen og godgjorde seg. Det viste seg at den måtte stå riktig lenge...så vi fekk nyte lukta ei god stund før vi kunne ete.
Grøne blad på fastelavnsriset!
Eit hint om kva som kjem ute etterkvart, herleg! 
Kylling som viste seg å trenge mykje lengre tid
på å bli ferdig enn oppskrifta sa...
Måndagar altså, dei er ikkje så verst!

2 kommentarer:

  1. Mandager er helt toppen! Jeg spiste middag med noen venninner, helt perfekt spør du meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Måndagar, gjerne i godt selskap, er heilt topp! Men kammen er tirsdag fint også :)

      Slett