onsdag 15. februar 2017

Februarglimt #5

Idag har eg brukt julegåva frå mannen; gåvekort på massaje og SPA. Eg har tatt badstu, der eg fekk vatn med sitron og ei lita fruktskål, kun for meg. Så var det boblebad, dus belysning og lav musikk. Så var det full kroppsmassasje, og til slutt ein tur til i badstua. (og mellom kvar post var det dusj, så eg er heilt sikkert rein no!)  Massøren fann både det eine og andre å bruke krefter på, det går an å få muskelknutar i tommelen, viser det seg, og nakken er nesten lealaus no...
Ventar på SPA

All denne avslappinga, for ikkje snakke om bretting, klyping og massasje har gjort at eg er litt matt i kroppen og sliten, då passar det godt med levande lys her heime, krydderte og nokre pepparkaker frå jul! Eg blir i sofaen resten av kvelden, om du skal ha tak i meg.

Legg merke til at Mummikopp matchar skåla, som er kjøpt på Fretex,
produsert av Egersund fajanse på 50-talet eller noko slikt!



2 kommentarer:

  1. Jeg la faktisk merke til matchingen før jeg leste det, var litt imponert. ;) Og så godt å få litt massasje her og der, det er deg vel unt!

    SvarSlett
  2. Oss interiørbloggere i mellom, vet du! Det er moro å lage matchende bilder, av og til, det er skikkelig jukse blogging 😀

    N
    Massasjen var deilig og gjorde godt, jeg sovna tidlig på sofaen, før jeg gikk og la meg og sov tungt og lenge!

    SvarSlett