mandag 12. september 2016

Måndagsmoro

Ny veke og kvifor ikkje velge ei positiv vinkling på ein måndag?


  • fårikålrestar til middag. I helga hadde vi besøk av svigerforeldra mine, og eg laga skikkeleg søndagsmiddag: fårikål og til dessert eplepai (men den er det ikkje restar av) Fårikål dag 2 er om mogeleg endå betre! 
  • norske epler!! Finns det noko betre på hausen? Raude, grøne, sure, skarpe, søte, GODE! 



  • norske plommer! Mykje det same som med eplene. Og det inneheld jo ein del barndomsminner, minner om eplekart, sure plommer, litt vondt i magen og snurp i munnen :) Klatring i tre og jakta på den perfekte plomma! Ikkje mykje som slår å sitte i eit tre og prate med vener og ete plommer eller epler.
  • nokre dagar med "indian summer". Plutseleg sommar igjen, på dagtid, og skarp, klar haustluft på morgonen. Høg himmel og måne på himmelen på kveldstid. (Men eg syns det blir litt for tidleg mørkt...)
  • å gå tur og konkurrere mot meg sjølv, endeleg kunne gå litt på i motbakkane (men enno ta hensyn til ryggen)  Plukke dei siste bringebæra i grøftekanten og planlegge ein tyttebærtur. 
  • god bok på Kindle, og lese på senga(og innsjå at ein byrjar bli gamal og vakne av at ein har sovna med boka i handa...)
  • tenne lys utpå kvelden, mange lys!
  • fotosafari, å legge merke til dei små og store motiva ein går forbi.
  • mimre tilbake til helga, som både hadde skogtur og segltur



Og alt dette går godt å gjere på ein heilt vanleg måndag! 


Eit dikt skal du også få, natulegvis. Det er tross alt måndag! 
Eg veit ikkje om eg har ein fast ventestein, men eg har ulike stader som er "mine" der skuldrene senkar seg og pulsen går ned. Håpar du også har ein eller fleire slike stader.

Ventesteinen

Ingenting som ein ventande stein
ein stein som ventar oss
ein stein der vi kan venta
og vera venta

ein fin, flat stein i sol og regn
ein stein for smil
ein stein for gråt

ein tålmodig stein som ventar
saman med oss

Sigbjørn Heie

2 kommentarer:

  1. Eplekake er supergodt, det er mye fint med høsten om man velger å fokusere på det! Stor klem til deg

    SvarSlett
    Svar
    1. Eplekake, plommekake, blåbærpai, tyttebærsyltetøy, bringebærsytetøy, høsten er fin!

      Slett