mandag 16. desember 2013

Vekestart veke 51

Av og til er livet rart! Akkurat no står eg midt i juleførebuingane, det er lister over baking, vasking og dei siste julegåvene. Det er pynting og julemusikk, julete og prøvesmak av baksten. Det er ei tid med forventingar i lufta, glede og samhald, for vår familie.

Samtidig har eg nokon som står meg nær som er alvorleg sjuk, som eg besøker og prøvar vere hos med jamne mellomrom. Der er det også snart jul, men fokuset blir eit anna. 

Og midt i dette rare gapet lever eg, og mange andre har det på samme måte. Idag tidleg då eg sto opp, kom lyset så vidt ute, og inne hang adventsstjerna og lyste klart og sterk. Difor blir det denne sangen som er vekestart denne veka:

En stjerne skinner i natt

En nyfødt kjærlighet sover
nå er guds himmel nær
vår lange vandring er over
stjernen har stanset her

Englene synger høyt i kor
synger om fred på vår jord
verden var aldri helt forlatt
en stjerne skinner i natt

Se himmlen ligger og hviler
på jordens gule strå
vi står rundt krybben og smiler
for vi er fremme nå

Her kan vi drømme om den fred
som vi skal eie en gang.
For dette barn har himlen med
og jorden fylles med sang.
Tore W. Aas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar