søndag 24. november 2013

Vekestart veke 48

Det nærmar seg jul, det er berre 1 månad igjen og i helga har snøen lava ned!!! Det er mørkaste tida på året, eg ventar på jul og mitt eige signal om at no kan eg pynte til advent(ikkje lov før neste helg!) Men lys kan eg tenne, inne og ikkje minst ute! Lyslykter som lyser, som lyser for dei som går forbi og for dei som kjem på besøk.
Kva passar vel betre som vekestart enn denne sangen?
Den har i seg barndommen med minner om adventsserien over alle; "Jul i skomakergata" og aking og snømenn og den første snøen!


Sneen dalte lett og fin
og strøk blidt mot ruten min
i morges da jeg drømte på min pute
Vi tok skjerf og votter på
hastet veldig med å gå
snart var det tusen barnespor der ute
Ref:
Og vi tenner våre lykter når det mørkner
Og når alle lyder pakkes inn i vatt
Ja vi tenner våre lykter når det mørkner
for da lyser de til kvelden si`r godnatt
Først så trakk vi kjelken opp
på en diger bakketopp
så suste vi avsted langt ut på jordet
Også bar det opp igjen
snart var vi på topp igjen
Så lo vi mens vi akte små og store
Ref:
Og vi tenner våre lykter når det mørkner
Og når alle lyder pakkes inn i vatt
Ja vi tenner våre lykter når det mørkner
for da lyser de til kvelden si`r godnatt
Vi har bygget oss et slott
som vi syns er stort og flott
med snedronning og sneprinser med jakker
Vinterdagen tar farvel
vi må inn for det er kveld
vi ser på him`len at det lir og lakker
Ref:
Og vi tenner våre lykter når det mørkner
Og når alle lyder pakkes inn i vatt
ja vi tenner våre lykter når det mørkner
kanskje lyser de til kvelden si`r godnatt
Restar av festpynting, kjekt å stå opp til.

Vi har hatt ei helg full av selskap og kjekke folk! Slike helger går fort. Idag tidleg vakna eg før resten av huset, ute snødde det og det var stille. Huset var ryddig etter selskapet i går. Eg fyra opp i omnen, tente lys, åt opp sjokoladen frå selskapet igår, las aviser og kjente på kor godt er med stille, roleg start på dagen! Etterkvart kom mannen opp, og etter ein time med meir stille og roleg liv, laga vi frukost og tenåringane kom tuslande før vi rakk ta av bordet. Ein slik start på dagen er ei skikkeleg vitamininnsprøytning!
Den fine engelen eg fekk i gåve igår!

2 kommentarer:

  1. Fineste sangen:)
    Jeg har holdt så langt, men det begynner å sige på med "vinterpynt" og da er ikke julepynten langt unna er jeg redd. Får se hvor langt det holder;)

    SvarSlett