søndag 17. november 2013

Saktesøndag (vekestart veke 47)

Igår høyrte eg Odd Nordstoga på radioen, November-sangen hans passa særleg godt når "Hilde" var innom på besøk!

Det er eit troll på loftet, og draugen er på dass
I kjellaren bråkar ein skummel ein
Og ute er eit skrømt frå den tid slike fanst
Han dansar utpå marka ein skummel dans

Og veden vil ’kje brenne, og livet det er stutt
(så alle dei ringer og gjer det slutt)
Og koppane dei skranglar når toget fér forbi
Det skingrar gjennom byen, men det er ingen i

Ååå, d'er noko som fer
Ååå, d'er noko som skjer
Åååå, d'er noko som hender
og d'er ein som eg kjenner:
Det er November

Og katten er så rar av det vonde han ser
på sin blodige tur der ute
iblant halvetne fuglar og livredde mus
som nok aldri kjem heim til sitt musehus

Ååå, d'er noko som fer
Ååå, d'er noko som skjer
Åååå, d'er noko som hender
og d'er ein som eg kjenner:
Det er November

Det er eit troll på loftet og draugen er på dass
I kjellaren bråkar ein skummel ein
Og eg er ikkje heime, så alt det eg fortel
ja, det høyrde eg i lufta av ei daud og plaga sjel

Ååå, d'er noko som fer
Ååå, d'er noko som skjer
Åååå, d'er noko som hender
og d'er ein som eg kjenner:
Det er November
Odd Norstoga

"Hilde" har vore på ferde bak huset, og tatt toppen av ei furu.


Idag er ein skikkeleg sakte-søndag!

Vi sov, LENGE, det gjorde godt for kropp og sjel, sjølv om eg vart litt forvirra då eg såg på klokka... nei, eg seier ikkje kva den var! Eg har nok vore vak i natt, for "Hilde" sa skikkeleg takk-for-seg før ho forlet bartebyen, og det ruska godt i trekronene ute.

Vi har ete frukost med ferskpressa appelsinjuice og varme croissanter. Vi snakka om å sitte på ein fortausresteurant i Nice og ete det samme. Men det var ikkje så verst å ete heime heller!
Ferieminner
No står middagen på kok, det skal den vere lenge, for det er ein skikkeleg saktemiddag!
Det skal bli saltkjøt med rotmos og vi skal ha grove, heimelaga pølser til. Sa du luksus!?
Sjølvgjort er velgjort!


Innimellom sitt eg i sofaen og gjer nesten ingenting. Surfar litt på nettet, tenkjer at eg skulle ha lese litt i avisene frå i går, rydda bort leikene eg tok fram til familieselskap for to veker sidan, skrella potet, tømt oppvaskmaskina. Vi har ny tørketrommel, den tørkar idag også, på ein søndag. Eg frydar eg over ein trommel som tørkar, ikkje berre bråkar. Eg er enkel slik, eg er lett, men ikkje spesielt billeg, å glede. (eg betalte den vel sjølv, forresten) Men ingen ting av alt eg tenkjer på går sin veg, så eg sitt her og sløvar. Det trur eg kroppen og hovudet har godt av! (eg likar iallfall å tru det :) ) Og no auser det ned att ute, så eg orkar ikkje gå tur heller!

Igår var ein dag i venskaps- og selskapstegn. Tenåringane var med og arrangerte LANparty natt til igår.  Dei var stille utpå dagen igår... Mannen var saman med vener frå mange år tilbake, på omvisning i Nidarosdomen, lunsj og til slutt jubileumsmiddag(her feirar vi alt, iår var det vel 22 års jubileum!) Eg var på 111årsdag hos ein venefamilie, med mat og prat og mange nye, trivelege folk å bli kjent med. Ein slik gårdag gjer det igrunnen nødvendig med ein sakte søndag!

I morgon er det måndag igjen, det er sikkert nok av oppgåver i kø, det er jobb, tentamenstid for tenåringane, livet som går sin gang, slik dei fleste vekene er.

Utsikt frå jobb ein novembermorgon!
Ha ei strålande veke!!

(November-forsettet sa du? Det går sin gang!Eg har nokre tankar om at å gle seg til noko er ein gløymt ting, det er så lett å berre ordne det med ein gong, iallfall for meg. Eg treng ein ny kjele på kjøkkenet, eg kjøper den og manglar noko å ønskje meg til jul. Eg finn ein fin genser, kjøper den og har ikkje behov for den... Eg gler meg veldig til jul, dette er ikkje ein eg-likar-ikkje-jula-aksjon, men eit vent-med-jul-forsøk. Samtidig har jo november så mange kvalitetar sjølv, som er gode. Eg kan ete haustmat, ikkje julemat, eg har bakt sitronkjeks, ikkje pepparkaker, eg drikk PepsiMax som er mykje betre enn julebrus og eg et nøttesjokolade istadenfor marsipan. Eg har byrja på julegåvelister, kjøpt eit par allereie, eg har funne dei finaste englane og det søtaste luciatoget som nok blir med heim, sånn ca 1.desember! Eg gler meg til å finne fram julemusikken, inntil vidare høyrer eg radio. Eg har bestemt og informert familien om at det blir sjokoladekalender iår, og at eg heller skal legge litt meir innsats i juelstrømpene. Slikt gir iallfall lavare skuldre i november! Men det er lenge igjen før advent, eg kan fort gå på ein smell...)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar