mandag 18. november 2013

Å minnast ein sommar

Idag er det vått, kaldt, glatt, mørkt og fleire andre ting eg ikkje syns så mykje om!
Hos Tre tette fann eg inspirasjon til å finne fram sommarminner. Og kvifor ikkje minnast ein sommar, med alt vi opplevde?!

Ein varm sommarkveld i Tivoli i København, lysshow
i sommarnatta. Heile familien saman!

Ei lys sommarnatt og kveldstur saman med mannen på Kristiansten festing i Trondheim.


Ein plass i sola! Å, kor eg lengtar tilbake til å sitte i solveggen og måtte ha drikka i termokopp for å halde den kald, kjenne sola brenne og finne fram solhatt og solbriller...

Den finaste "prestegårdsrosa" frå eigen hage, med litt regn på kronblada.

Og ein tur til barndommens rike, med sol og varme naturlegvis! Alltid det der...
Eg er iallfall varmare til sinns no, tross novembermørke og kulde ute.

2 kommentarer:

  1. Det er godt å tenke tilbake på sol og varme;)

    SvarSlett
  2. Godt med minner som varmer, en kald høstkveld. :-)
    Nattaklem fra meg.

    SvarSlett