søndag 26. mai 2013

Vekestart veke 22

Eg forstår at det er folk som les bloggen, når mange eg treff spør korleis det går med tålmodet mitt... Kjekt at de er her!!!
Tålmodet har det betre, eg gjer litt etter litt meir og meir, og har klart å roe meg i solveggen eller sofaen når det trengs!

Idag har eg sitte ute i sola, vorte litt raud i kinna, og sett på kor grønt det har vorte dei siste dagane! Eg har vore i fødselsdagsselskap og feira god venninne saman med fine folk. Sitte ute i sola og ete rabarbrapai... :)

Solskinn på alle måtar!

"Prydplante" frå ein ikkje heilt strigla hage :)

Vi blomstrar!


Rest is not idleness, and
to lie on the gras on a summer day
watching the clouds float across
the sky, is hardly a waste of time.  John Lubbock

Satsar på mange dagar der ein ligge og sjå på skyene og kjenne graset gro i sommar, eller sitte i sola og prate med gode vener!

Ha ei strålande veke!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar