torsdag 2. mai 2013

Min indre hamster er på ferde igjen

Eg les litt her og der på nettet, kjekke interiørbloggar, spennande nettbutikkar... Å, så mykje eg har lyst på!
Eg prøvar for tida eigentleg å rydde huset slik at det blir plass til alle gjestane på laurdag, men innser at min indre hamster ristar på pelsen og er ute av vinterdvalen(den må vere heilt døgnvill, hadde det vore eg så hadde eg lagt meg ned igjen og sove vidare, snøbygene går, vinteren er ikkje over). Det kunne jo vore ei sjanse til å rydde og kaste og kvitte seg med overflødig lausøre, men nei...

Eg kan når som helst invitere omtrent 50 stykker til kaffe(dersom ein ser vekk frå at dei må sitte tett), med fruktsalat i desserskåler til iallfall 43 stykker. Så det kjekke serviset eg såg er det ikkje plass til!
Eg har nok blomstervasar til ein heil 80årsdag! Eg har serveringsskåler i kjellaren, sist brukt i ørtenhundre og grønkål, som kanskje kan kome til nytte ein dag? (Kvifor har hjernen min assosiert til "Kjekt å ha" med Ø.Sunde no? Den går som heismusikk bakerst i hodet) Så dei fine skålene eg såg på ein blogg kan eg berre gløyme...
Den som kjem heim  med så mange handlenett bør vel ikkje undre seg over fulle skap?!
Bokhyllene skrik etter luft...
Og eg har rydda gjesterommet... No står det stablar på vårt soverom med dei kleda som elles ligg på gjesterommet!

Noko må gjerast!
Eg tenkjer på inntaksstopp, sidan ingenting blir kasta. Ikkje heilt sant forresten, vi har nettopp kasta utslitet madrassar, gamal isolasjon frå loftet(ekte glasvatt, ekkel og stikkande) og byggeavfall! Men det vises ikkje på stova og i kjøkkenskapa.
Eg har hukommelse som ein gullfisk(liten dyrehage, både gullfisk og hamster!)og alle kjøpestopp blir gløymt så snart eg er i ein butikk. Eg ser at både lommebok og hus har godt av inntaksstopp, men så kjedeleg, da gitt!
Men idag har eg gjort ein innsats! Sidan eg fann ut at eg må slutte å kjøpe bøker, kom det naturegvis salg på masse bøker IDAG. Og mange av dei er slike eg har ønska meg! Men IDAG har eg ikkje kjøpt ei einaste bok!
Eg var ute på oppdrag med #morstutogkjør, og var innom nokre klesbutikkar medan eg hadde pause. Eg såg to kjolar eg kjente eg trong, den eine var til og med på salg og den andre var i rett farge og fasong, men eg kjøpte ingen av dei! Eg kjøpte heller ikkje ein einaste av dei 4 ulike og heilt uimotståelege lintoppane(eg lever elles etter prinsippet av ein aldri får for mange plagg i lin! Noko klesskapet flyt over av...)


No gjeld det berre å fortsette som eg har starta! Trur det skal gå greit til iallfall måndag :)
Wish me luck!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar