mandag 29. oktober 2012

Vekestart (veke 44)

I helga har vi vore i Romsdalen hos slekt og vener.
Det var litt av ein tur på vinterens første snø, kø etter trailer med feil dekk, snøfokk og glatt... Eg likar ikkje vintervegar og er alltid glad når turen er over. Men vi hadde det kjekt, vi var med og feira ein 70årsdag, der vi trefte mykje slekt og vener, vi besøkte mamma og pappa og såg fager Romsdalsnatur i det finaste haustvintervær! Det var gnistrande fint på søndag! (nesten så ein gløymer det dårlege veret rett før)
Utsikt over Rødvenfjorden og Rødven

Farfarhuset faktisk (eller far som eg sa)
I 70årsdagen var det biletkavalkade over jubilanten sitt liv, og då bileta av han og barnabarna kom, spela dei denne sangen til:


Ein farfar i livet skull alle ha
Ein goffa å springe ned til
som alltid har lyst på ein kaffikopp
og til å kaste bort tid på ein liten kropp Ja, ein farfar i livet skull alle ha
Ein farfar i livet skull alle ha


Ein bessfar å vende seg til
med alt som ein går rundt og lurar på
I Farfar sitt naust er det alltid råd
Ja, ein farfar i livet skull alle ha


Ein farfar i kjeledress skull alle ha
som luktar av olje og sjø
Og med lommene fulle av gamalt skrot Det er mykje få bruk for i Goffas rot Ja, ein farfar i livet skull alle ha
Ein farfar sitt fang det er godt å ha For Farfar har vore her før
Med heile sitt liv ligg han framom deg Og spør du, ja, Bessfar han viser veg Ja, ein farfar i livet skull alle ha

Odd Norstoga

Det kome ein tåre i augekroken då! Eg syns denne sangen er så fin, og den passa så godt på jubilanten.

Samtidig minner den om min "far" Ole(farfar, men alle barnebarna kalla han far) som eg hadde i nabohuset då eg var lita. Han gjekk ikkje så ofte i kjeledress, han brukte dongeri-bukse og -jakke, som var noko anna enn dagens dongeri. Han mangla nokre fingertuppar etter arbeid på saga og heldt stadig på med noko. Eg fekk vere med å køyre traktor, på hobbyrommet og samle fine spon når han dreia, på fjelltur og merke veg, eg fekk vassgraut og brødskive med sukker på! Då eg vart større gjekk eg til han og "mor"  og såg dektektimen(det heitte då det?) og var veldig mørkeredd når eg sprang heim att! Han fortalde om gamle dagar, og viste meg gamle bøker og sang sangar frå ungdommen sin.
Far og eg, eg må finne eit betre bilde ein gong
I helga fekk eg og gjort noko anna eg har tenkt lenge: eg fekk mamma til å fortelje om bestefar(alstå morfar). Det er mogeleg alderen gjer meg litt sentimental og bakovervendt, men det er interessant å lærerikt å lære om forfedrene sine!

Men sangen treng ikkje vere om ein farfar/bestefar, det kan vere ein trygg vaksen som er der! Og det kan vi alle vere!
Fagre fjell!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar