søndag 21. oktober 2012

Kakefest!

Idag har vi feira husets eldste junior, det har vore fullt hus og god stemning! Lego til dei minste, og litt etter litt hamna dei litt større der også, full baluba! Herleg :)

Mat må ein ha ein slik dag. Vi starta med elgburger på heimelaga hamburgerbrød, og eit utal av sausar og tomat og agurk og salat og diverse.
Så var vi klare for dessert; coocies med sjokolade og valnøtter fall i smak, set samme gjorde sjokolade og frukt. Men vi måtte jo ha kake!
I sommar var vi i Key West og der åt vi Key lime pai, alle har vore einige i at vi måtte lage slik heime ein dag, men vi måtte ha ei anledning. Det hadde vi idag! Oppskrifta er som så:
Botn:
500 gr digestivekjeks(eg brukte 1 pakke kjeks på 400 gr)
200 gr smelta smør(eg brukte litt mindre)
Knus kjeksen fint og rør inn smøret. Trykk ut i form med diameter ca 24 cm og steik ved 170 gr ca 20 min. Skal bli fast og brun. Avkjøl heilt.
Fyll:
8 eggeplommer
8 dl hermetisk, kondensert mjølk
saft og revet skal av 5 lime
Bland ingrediensene saman og rør til dei er godt blanda. Ha fyllet oppi paiskalet og steik ved 150 gr ca 30 min (eg syns ikkje den var skikkeleg stekt då, og let den nok stå nærare 50 min) Den skal vere litt dissande, men ikkje flytande i midten. Avkjøl kaka heilt og sett den i kjøleskap til neste dag. Det er ikkje sukker i fyllet, og det er veldig friskt(!), så eg piska krem(1 boks med 1 ss sukker) og la oppå og pynta med reve skal av 1 lime. Den smakte omtrent som på ferie!

Sidan eg satt att med mange eggekviter, måtte eg finne på noko meir. Det vart sjokolademarengs med krem og jordbær (oppskrifta finn du her (oppskrifta finn du her http://www.nigella.com/recipes/view/chocolate-raspberry-pavlova-200 ) Grei å lage og kjempegod!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar