torsdag 14. september 2017

Strikking

Eg strikkar.  Det skjer ikkje kvart år.  No har eg kome så langt at eg kan tru det blir ein genser tilslutt!


Eg hadde litt startvansker,  men det vart etter nokre prøv og feil rett antall masker og ikkje snurr på strikketøyet. Eg er i gang med erme nr 2, det er alltid ein liten bøyg. .. Dei skal jo helst bli like...
No strikkar eg litt kvar dag. Og eg ser enden! Armen som hadde senebetennelse, tåler strikking igjen. Eg forstår oppskrifta.

Eg har byrja sjå på oppskrift til neste prosjekt.  Det er muleg det er litt optimistisk?!

4 kommentarer:

  1. Jeg beundrer deg. Jeg tror aldri jeg kommer til å strikke igjen....

    SvarSlett
    Svar
    1. Trodde jeg hadde slutta å strikke jeg også. Men akkurat nå koser jeg meg med pinnene!

      Slett
  2. Fin genser! :-)

    Jeg jobber meg jevnt, trutt og saaakte oppover bolen på denne kofta mi. Fikk kommentar fra ei venninne om at det mønsteret er så fint. Jeg er jo helt enig, og plutselig innså jeg at det er en ganske god idé å få den ferdig snart så jeg kan begynne å bruke den ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg blir så imponert over mønsterstrikk, det er fint, men der man være nøyaktig... og noen ganfer er jeg dronningen av småjusteringer. ..

      Slett