torsdag 28. september 2017

Om å utsette ting...

Enkelte ting er så kjedeleg, og det er lett å utsette.
Som å få glass og metallsøppel ut frå boksen under kjøkkenbenken og ta den med til returstasjonen ved butikken. Av og til veldig ofte, blir det til at eg puttar det i ein pose og sett det i kjellaren, til etterpå. Etterpå er ofte lenge til...
Eller rydding i klær og sortering. Før sonene pakka og flytta i sommar, gjekk dei gjennom klesskapa sine. Der var det mykje rart... Slitt, ubrukt, for smått, brukbart, fullt av flekkar +++ Det dei ikkje viste kva dei skulle gjere med, sa eg at eg skulle sortere. Sa eg visst, i midten av august. Tirsdag fekk eg gjort det! Ein del vart kasta, slik som single sokkar og klær med flekkar. Så har eg bretta og lagt i posar til Fretex. Så har posane stått i gangen.
Idag skulle dette ut av huset! Eg samla og sette i bilen, og når eg først var i sving, kasta eg mange plastboksar, med sprekkar eller utan lokk. Slike eg har tatt vare på "i tilfelle". No er årets sylteproduksjon over, og dei boksane eg hadde "i tilfelle", vart ikkje brukt i år heller. No har eg kasta dei! Og når eg først heldt på i kjellaren, fekk eg samla saman alle panteflaskene også. Snakk om effektiv!

Om det tok lang tid? Nei...
Tru korleis eg skal huske det til neste gong?!

Som belønning, etter å ha tømt bilen for alt dette, gjekk eg tur i skogen. Herleg! Ikkje så varmt som i helga, men nydeleg haustsol og haustfarger.





2 kommentarer:

  1. jeg er veldig, veldig, veldig flink til å utsette ting..

    SvarSlett
    Svar
    1. Flink er ordet 😀 meN du verdens så godt når det er gjort! Idag utsetter jeg forresten klesvasken. Og rydding. Går på kafé!

      Slett