tirsdag 16. juni 2015

Vekestart veke 25

Korleis går det an at når eg har allverdas tid, er eg konstant litt seint ute med vekestarten…. Jaja, her er eg med eit dikt.

Idag i form av eit dikt eller kanskje eit hjartesukk? Eg fann dette på Instagram og kontoen @renpoesi, der blir det lagt ut dikt kvar dag. Vel verdt å følge om du er på instagram!

kjære Gud
er det her du vil jeg skal være
var det dette du så for deg
gjør jeg nytte for meg
er jeg til glede
for andre

Nils-Øivind Haagensen

Måtte dagen din bli fin! Her er det sol og regn, eg fekk sol i ansiktet og kjente eit snev av varme på tur i marka! Godtgodtgodt! Og ryggen fungerar såpass at eg kunne gå meg skikkeleg varm, ein fin dag!


3 kommentarer:

  1. Bra dag å leve på! Og heldig er den som finner glede i de små ting, fortsatt god rekonvalens ønskes!

    SvarSlett
  2. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvarSlett