søndag 22. mars 2015

Vekestart veke 13

Kva retning skal eg velge?

Ei veke er til ende, ei ny skal starte.
Helga har brakt med seg rydding, vasking, snekring(ikkje for meg, men andre i familien) matlaging, frijazzorkersterøving i stova vår(heller ikkje eg) Heldigvis har det og vore tid til koseleg kaffebesøk hos vener og tur/fotosafari med mannen.
Eg gler meg over lysare dagar. Eg likar at fuglane syng når eg vaknar. Eg får lyst på lettare mat. Eg får lyst å vere ute(kunsten er å huske å kle på seg nok) Det er mykje som kjem fram når snøen forsvin, eg får lyst å rydde ute. Eg har funne fram dei GULE skoa mine, det er tid for lette sko og klær med farger! Så får det vere at snøen plutseleg er der i eit marsglimt!







Igår var det strålande marsvær med klar, kald morgon med sol. Idag var det kvitt ute… Slik er mars!
Men bilder av finværet har eg ikkje :)

men vakrest av alt
var snøen
som smeltet på pannen din
Jan Erik Vold

Heldigvis er marssnøen slik. Kjem fort. Fort borte!
Veka som kjem er litt transportetappe til påskeferien… Det er vanleg veke med jobb og skule, men lite ekstra som skjer. Det blir godt.
God veke til deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar