søndag 15. mars 2015

Vekestart veke 12

Det er VÅR! Eg er ikkje i tvil! Igår var eg i marka, og der er det snø, men "påskestemning" med sol og snøsmelting og blankis.

Idag har eg og mannen vore på sykkeltur til fjorden, sett blå himmel, kjent sola varme, funne hestehov, gått tur og prata.
I går hadde minstemann bursdag. 17 år! Tilfeldigvis har vi i det siste sett på gamle lysbilder, og vi fann den kassetten med bilder frå ei særdeles høggravid Kirsti, bilder undervegs frå fødsel og rett etterpå. Jaja, åra går… Junior har forandra seg, men det har heldigvis eg også… Og bilda er interessante sånn historisk, men kjem nok ikkje i album!

Men altså våren! Eg trur sånn med fornuften i bakhovudet at det kjem meir snø og kulde, eg har ikkje dratt fram hagemøblane(sjølv om junior og ein kompisgjeng tok fram nokre stolar og åt is i sola på fredag) Men eg orkar ikkje vere så veldig fornuftig, eg nyt været med heile meg! Eg går tur, lever med stovevindauga på vidt gap, eg lettar på antrekket, eg går i småsko og eg syng med i fuglesangen! (omtrent som lerka i songen:
Og vesle lerka,ho hev det so
at finn ho ein tuvetopp fri for snjo,
så kved ho i med sin gladaste song,
så trur ho på vår med ein einaste gong.)

Vekestarten må bli nokre ord om våren :

Straks våren er her for fullt, skal han
rømme frå sjukeheimen. Han drømmer
om å sjå Jæren, Lofoten og Buenos Aires.
Han er 91, verda ventar.
Frode Grytten

Eg vil utpå tur! 
Og så eit lite bildedryss frå helga:

Nye piggsko er godt på glattunderlag

Snø, is og snøfrie tuer

Himmel!

 
Himmel og hav


I ein grøftekant lyste desse opp



2 kommentarer:

  1. Så deilig! Våren må nytes :-) Noe av det aller beste som finnes synes jeg er påsken, hvis man er så heldig å få komboen sol/varme OG snø/ski! Det siste får ikke vi i Cambridge, men litt sol håper jeg på fremover! Fin uke til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Er spent på påskesnøen, men det er visst meldt litt nedbør, så kanskje eg kan få sitte i ein snøskavl og nyte sola?!

      Slett