søndag 27. april 2014

Vekestart veke 18

Nokre veker går fortare enn andre, som denne for eksempel! Når måndag er på tirsdag, tirsdag onsdag osv, blir det fort helg! Det har i tillegg vore nesten sommar, og då går det enno fortare. Lyset, sola og varmen gjer noko med meg! Eg har tatt fram sykkelen og vaska vekk vinterstøvet, eg har fått fram hagebenken(og vaska bort vinterstøvet) og eg har sådd mengder med frø, vi snakkar salat, sukkererter, gulrot +++, litt spent på om eg greier halde liv i dei, for etter to-tre dagar er det grønt i grønt, men dei må fint stå inne enno, nattefrosten kan fort ta knekken på spede spirer.


Vi har hatt den første grillinga i hagen, vi har stekt vaflar på terrassen, junior har hatt terrasseband(han øver til opptaktsprøve, og mor er truleg mest nervøs) Eg har fått sol på kroppen, og kome inn med den gode kjensla av å vere varm i kroppen av sola, og fått bittelitt farge på kroppen(vi snakkar om armar og panne, det er berre nesten sommar, men klok av skade er det ikkje bikini og shorts enno)


Det er lite som er så søndag som kryssord i sola, fuglesang og ein kopp te. Sette føtene på grusen, og gå barbeint første gong om våren.


Og i mangel av elg i solnedgang, byr eg på eit mobilbilete av nabokatten i solnedgang! Skulle tatt seg ut med ein elg som balanserte oppe på det taket…

Vekestarten denne gongen handlar om å vere til stades: (eg har funne det via Jorun, som har diktdykk på Facebook kvar fredag)

NO SKAL DU LEVA

i eit skinande no
skal du leva
ikkje i går ikkje i morgon
men no

no skal du opna deg
for ljoset
som strøymer omkring deg
no

no skal du ta imot stunda
som byd seg fram
tryglande

no


Gerd Grønvold Saue 

Ønskjer deg ei strålande veke, der du er, i nuet! 
(og så får vi tru at det varsla snøveret ikkje kjem likevel og at våren fortsett. Og veka som kjem blir også kort, sidan laurdag kjem allereie på torsdag for min del, Hurra! Mai er jammen fin)

2 kommentarer:

  1. Jeg har også sådd. Masse urter og litt tomat og agurk. Vi har kjøpt og bygget drivhus i helga så dette blir spennende.. Er ikke noe flink så har også bestillt meg hagebok som jeg venter med lengsel på.. Ha en fin uke du også..

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tenker å kjøpe tomat plante, det er enklest! Men idag har jeg kjøpt rødbetfrø, det må jeg ha!

      Slett