lørdag 5. april 2014

Omstilling på danskebåten

Eg har vore på tur med danskebåten. Slike båtar har eit visst rykte, folk endrar seg om bord, det er så, musikken er litt anna enn det eg høyrer på til vanleg. Ein gond i forrige århundre tok eg Kielferga frå Göteborg, bandet der spela noko som verka kjent på ein måte. Etter ei stund kjente vi att "Lys og varme", framført med rytmeboks, bass og keybord, teksten på svensk(!) og musikarane i kvite dressar med gullkantar! Eit lite stykke frå originalen…


Men altså, danskebåten. Det treng ikkje vere berre klisjear og fest, sjølv om vi møtte igjen ein kavaler frå tidlegare turar! Vi har hatt kurs og årsmøte med fagforeninga(NITO), og det har vore nyttig, lærerikt, alvorleg og innimellom hylande morsomt!
Program for turen
På jobb er det ikkje berre festleg for tida, med nedbemanningsplaner, sluttpakketilbod, møter, allmøter, snakking i gangane og på kontora, omlegging og nye oppgåver. Det er slitsomt og tungt, krevande og irriterande. Eg må ikkje gå frå jobb, men eg kjenner folk som må gå, og det er ikkje artig! Eg vil få nye oppgåver, korleis blir det? Kva skal dei som går gjere? Korleis blir det på jobb framover? Det er MASSE spørsmål! Det å få to dagar saman på danskebåten var heilt gull! Mykje frustrasjon har fått lufte seg, vi har hatt fagfolk å spørre, kvarandre å trekke vekslar på, og om ikkje alle svar er skrivne i stein no heller(det vart vel heller fleire spørsmål på lista), kjenner eg at eg har fått mykje!

Og vi har fått nokre timar i København, ein av mine favorittbyar! Våren har kome mykje lenger der enn i Trondheim, her snødde det då eg sto opp tidleg på torsdag morgon for å reise...
Nyhavn
Det vart dansk frukost og shopping. Dansk frukost i Nyhavn må eg berre ha, då eg er verkeleg på tur.
Frokost med reker, laks, roastbiff etc

Vi såg Den Kongelige Livgarde. Slike hattar har aldri vorte mote, så vidt eg veit…men dei held seg varm på ørene iallfall! Det trengst i kald vårsno i gatene.
Staute karar

Å lufte shoppinggenet er alltid stas, særleg når eg veit kva eg ser etter og kvar eg skal gå. Vi la veg med nypussa kort, stor innsatsvilje og klare planer! Det ga frukter, ein koffert som ikkje romma alt og slitne bein!
Her gøymer det seg fleire par sko, gåve til ein ny nevø og marsioan til påske! 

Ein vellukka tur altså!! Og så kom eg heim til kvardagen, til tross for at det er laurdag. Det må handlast, det må ryddast, eg må smugle inn i heimen skoa eg har kjøpt, gjøyme dei eksklusive marsipanegga slik at dei varer til påske, sette vekk kofferten, sortere skittentøy, nyte å vere heime igjen hos dei eg høyrer il saman med.

Så får det vere at eg fekk i oppdrag å arrangere eit møte seinare i vår, vedtatt ved akklamasjon, medan eg låg og sov vort litt kroppslege plager på lugaren. Kollegaer altså :) (Lugaren var forøvrig av høg klasse denne gongen og skulle vore brukt meir, men sove kan ein jo gjere heime… Eg er enkel på mange måtar, gje meg litt luksus og eg kvitrar!)

Her kunne eg fint bu!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar