mandag 7. april 2014

Vekestart veke 15

Det er VÅR! Eg likar denne årstida, når snøen forsvinn, det blir lysare kveldar(og morgonar) og eg kan kjenne at sola byrjar varme. Det kjem snev av grønt på plena, busker mistar all forstand og lagar bristeklare knoppar, utan tanke på frostnettene som heilt sikkert kjem til langt ut i mai. Og eg kan finne på å gå ut med ei altfor tynn jakke og kjenne at eg blir sår i halsen, og tenkje at "pyttsann". Fuglane som syng når eg står opp(Dei song forresten ikkje idag, idag plaskregna det og eg hadde planlagt å gå til jobb, sidan vi heilt plutseleg har solgt den eine bilen, og den nye ikkje kjem før i slutten av mai, eg kunne trengt litt fuglesang idag i det eg gjekk til jobb og vart våt og skitten. Eg hadde med skift, men det viste seg at den buksa ikkje var presentabel med hol i baken…) Og eg gler meg til endå meir varme, kanskje den første grillinga ein dag i påska, eller sitte ute og lese bok!

Eg fann eit fint dikt idag, eg syns det godt kan passere som eit vårdikt. Vårregnet gjer noko med naturen, gode ord gjer noko med oss!
Ha ei strålande veke!

GODE ORD
Det visne mennesket
fikk overrisling av gode ord
dagen etter
var mennesket fullt av blomster
røttene boret
dypt i oss
Tove Lie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar