mandag 18. februar 2013

Vekestart vinterferie

Det er vinterferie, iallfall for ungdommen i huset, men og litt ekstra fri for mor, og det er godt!!

Eg vimsar ofte rundt på internett, og har enkelte faste stopp. Ikkje sikkert eg er innom kvar dag, men ganske ofte. Ein stad eg prøvar huske å kikke innom er tegneserien Zitz Det er aldri feil!

Zitz handlar om tenåringen Zitz som bur saman med sine fossile foreldre som kan gjere kven som helst flau over kva som helst, dei er totalt akterutseilt på det meste som betyr noko. Eller handlar den om slitne foreldre som bur saman med ein tenåring som strekkjer tålmodet til det ytterste!? Som gløymer avtalar og tider, som trur han er verdas midtpunkt og som ventar sevice til alle døgnets tider. Her i huset kjenner begge generasjonar seg igjen :)


Grunnen til at eg valde akkurat denne stripa, er at vi i helga har vore på familiehelg på Oppdal. Kjekt med ski og sosialt og dekka bord og fellesskap. Før helga rakk eg nesten å sjå botnen på mengda skitne klær, men no er det fullt igjen(ikkje berre tenåringane si skuld då...) Det er skiklær, vanlege klær, klær som treng ullvask, sengetøy, håndkle, etc... Jammen godt eg har fri, så eg kan gå skytteltrafikk mellom vaskemaskin, tørketrommel og tørkestativ!

Eigentleg har eg ete lang frukost, lese avis, høyrt P2, drikke te - alt dette er innanfor det eg kallar luksus og det gode liv! Så har eg vore innom ein bkhandel og kikka på Mammutsalget, som er som magnet på ein bokelskar som meg. Eg kjøpte ikkje noko, enno, eg berre kikka, i morgon derimot...

Eg skulle no naturlegvis ha slått til med ei mengde fine bilete frå skitur på Oppdal, men det har eg ikkje. Eg kan derimot gle dykk med nokre vinterlege og våte bileter frå Trondheim. Dagen starta med snø, så har det vorte våtare og våtare...


Winter wonderland medan eg åt frukost


 Bittelitt vått og grått i sentrum....

Vått, men tross alt snø....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar