lørdag 9. februar 2013

"Lever i tiden...

... forventer effektivitet" Då burde eg vel ikkje bruke så mykje tid på nettet?

Men eg er no tilgjengeleg i endå ein "kanal": instagram (er du der også, sa junior#2 med eit sukk)
Heiter kisabo og kan love endå mindre fornuft der enn her :)



Dagens bilder for den som ikkje er på instagram, kuldedokumentasjon(-18 er ikkje veldig vanleg, så vi går i skytteltrafikk for å fylle omnane og hente meir ved), sol og snø(vakkert, men kaldt ute, sett frå stovevinduet) og eg har allereie fått morsdagstulipanar, fantastisk fine! Så spørs det om det blir morsdagskake og fastelavensbollar i morgon?

Fastelavensbollar betyr at snart byrjar fastetida. Eg har ikkje eit veldig sterkt forhald til faste eigentleg, men tenkjer at det kanskje er lurt med ei nøysom tid av og til. Eg hadde eit år pause fra Facebook i fastatida, det var ganske fint, eg merka at eg etter nokre dagar med avvenning fekk betre tid. Ifjor droppa eg Pepsi Max i fastetida, det krevde litt meir, eg må vel tilstå at eg er ganske avhengig... Kanskje eg skulle gjere noko liknande i år og? Noko som krever noko av meg? Ikkje for å vere flink, men for å gje meg sjøl ei pause frå noko eg er "avhengig" av og vant med å få utan vidare.
Eg må tenkje vidare!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar