torsdag 14. februar 2013

Vekestart veke 8

Jada, vekestart og vekestart, tenkjer vi må strekke oss til midtvekestart... Men denne veka har vore så travel at eg vil ikkje seie meir om det enn at mannen trur eg blir jaga i søvne, så uroleg som eg søv medan eg fordøyer dagen og nakkemusklane er som stål... sånn, då er vi ferdige med det! 

Vekestart skal vere nokre ord å tenkje på, var iallfall tanken då eg byrja. Av og til skjemt og moro, av og til noko til ettertanke og kanskje noko å fabulere over(er ikkje fabulere eit godt ord:)!) Av ulike grunnar har eg idag googla Kolbjørn Falkeid og om dikta hans. Eg las overskrifta til eit dikt i ei avisreportasje, og måtte finne det diktet for å lese. Så fann eg naturlegvis meir, mellom anna det eg vil dele med dykk idag:

Lengter du etter noe
måtte det være ei snøvidde
som gnir hele fjeset sitt
inn med soloppgang og dagslys
Et sted hvor tanken fortaper seg som trær
mot tregrensen

Kolbjørn Falkeid
Nokon har vinterferie allereie, vi skal ha snart. Då eg las diktet kjente eg på ei lengt etter fjella heime og kunne sjå framover myrene og ei vårsol som varmer og lyser! Ein stopp i ei solskråning med appelsin, ein draum om varmare dagar og ei stille over det heile.
Appelsinen er avbilda på kontorpulten...
Utsikt frå kontoret vil aldri kunne måle seg mot Romsdalsfjell!
 Eg må berre vise litt kva eg drøymer om
fagre fjell ved fjorden, med sol over :) Ikkje akkurat no, men seinare skal eg dit!

Ha ei fortsatt god veke, og straks god helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar