tirsdag 7. august 2012

Hva skjer'a, Bagheera??

I ferietider slår eg meg laus og brukar ein slag bokmål i overskrifta! Men på bloggen er det nynorsk som gjeld, som alltid!
Været har ikkje vore det aller beste, så vi måtte finne på noko nytt! Innkjøp av "slakk line"  var tingen! Det er ikkje eg som har vore ivrigast, men eg kom meg opp og greidde stå og ta eit steg! Trur det er god trening og eg håpar eg skal få til å trene litt etter ferien (tenåringane løste koden ganske fort og hoppa og gjekk og snudde, så dei viser eg ikkje bilete av!)
Eg har fått lese nokre bøker;
  • Sommerboka av Tove Nilsson, ei fin og sakte bok om ei lita jente og farmor hennar som er på ei hytte heile sommaren. Far til jenta er der og, men han jobbar og forstyrrer dei lite. Det er mange enkeltståande historier, veit ikke ein gong om dei foregår same sommaren. Dei pratar, filosoferar, kranglar så fillene fyk, fiskar, bader, bygger Venezia og skriv bok om småkryp. Eg fekk lyst å ha ein lang sommarferie på ei hytte...
  • Borderline av Liza Marklund. Eg trengte noko avslappande og byrja på den ein kveld, det vart ein lang kveld og ei kort natt, for eg måtte lese den ut! Svensk krim skuffar sjelden!
Det regnar ikkje kvar dag, så eit par turar ut har eg fått, og gangsperre etterpå... Turar med lang motbakke første halvddel og lang nedoverbakke andre halvdel av turen blir fort slik!
Blåne bak blåne

Her er ofte fin utsikt, men skodda åt den...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar