torsdag 26. august 2021

Kvelden før 53

 Altså, det er evig lenge sidan eg blogga, men det hoppar vi bukk over!
Eg har bestemt meg for å lage eit innlegg der eg ser på litt som har skjedd dette året. Og eg held meg til datoen 27 kvar månad, det er ganske ryddig! Dette blir eit slags øyeblikksbilete, og mykje som har skjedd, blir ikkje med. Som for eksempel at eg jobbar ganske ofte.

27.august
Med tiara, det er jo tross alt bursdag
berre ein gong i året


27.september
Vi hadde vore i konfirmasjon på Askøy, og køyrde
Vestlandet til Romsdalen. Trur dette er i nærleiken av Stryn


27.oktober
Vi var i Måndalen, og hausten var heilt klart på veg!

27.november
Kaldt ute, og vedfyring inne

27.desember
Vi er heime igjen etter jul i Romsdalen
Juletrepynten må dokumentrast 


27.januar
Det er vinter! Det burde jo vore eit skibilete, 
men det var vel ikkje skitur den 27.


27.februar
Vi er i Romsdalen, igjen. 
Det har vore mange turar dit. 
Ser du regnbogen?


27.mars
Det er heilt klart påsketider. 
Med påskekylling frå 70talet og duken bestemor
broderte i 1955

27.april
Heile våren var eit langt hageprosjekt på
gjesterommet, med særleg vekt på georginer.
Det kan eg glede meg over i hagen no


27.mai
Sett jordskokk i jorda
Ventar på at dei skal bli klare til mat


27.juni
På besøk hos "Norske Peoner" i Malvik
Flott sommardag med blomster og utekafe

27.juli
Fjelltur i Måndalsfjella

Og i morgon er det 27.august igjen. Det blir nok fleire bilder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar