tirsdag 10. desember 2019

Nokon har allereie skaffa seg juletre

Men det er ikkje vi! Desse under her derimot:


Eg har adventspynt og julepynt og noko går litt om kvarandre. Denne gjengen er i yttergangen. Eigentleg er eg ikkje så glad i nissar, men desse har sjarm der dei bær treet heim!

(og han bak der, med rosa frakk og gullhatt! Årets nye nisse!)

Eg såg forresten eit juletreutsalg ein dag, plakaten varsla at her kunne ein kjøpe tre frå 12. desember. Trea låg allereie i haugar. Det er ikkje nyhogde tre når vi kjem til julaften.

4 kommentarer:

  1. men i år har JEG tenkt å være en av dem som kjøper juletre tidlig! For i fjor gjorde vi det rundt den tyvende og da måtte jeg kjøpe GRAN! Detskalværefuru!

    SvarSlett
  2. Vi skal dra og hogge vårt eget tre på et juletreutsalg i nærheten enten til helga eller neste helg, men det kommer uansett ikke inn før 23. desember :-)

    SvarSlett