mandag 9. desember 2019

Julelunsj på jobb

Ny jobb betyr nye ting, naturleg nok. Eg har høyrt mykje om julelunsjen, og tenkt mitt om at det er vel ein lunsj som så mange andre?

Etterpå kan eg forstå at denne lunsjen ikkje er som andre, men eit klart høgdepunkt i desember! I dagane før lunsjen gjekk festkomiteen rundt og talte opp ledige bord rundt om, og stolar. Det kom beskjed om at kjøkkenkroken vart stengt den aktuelle dagen og det dukka opp serviettar og lys og kasser med julepynt.





Sjølve dagen var det julemusikk og bord vart dratt fram og dekt og pynta. Det var stadig opptelling av antall stolar opp mot kor mange vi var, og stadig konklusjon om at det var for få stolar. Eit stort bord med kaker og frukt og sjokolade sto rett utanfor kontordøra mi... Nokre brukte timar på å legge pålegg på fat og pynte. Det var generelt god stemning!


Etterkvart kom pensjonistane og dei som er i permisjon,. Dei rutinerte var kjappe med å finne seg sitteplass. Og så var det julemusikk og grovbrød med sild eller ost eller egg eller skinke eller noko av alt det andre gode. Og til slutt var det kaker og frukt og sjokolade...

No er det berre å håpe på at eg er der neste år også!


2 kommentarer:

  1. Det er julelunsj som det hos oss også, men to lab-avdelinger deltar sammen ettersom vi samarbeider mye og ligger vegg-i-vegg. Alle som jobber dag er forventet å bidra, enten med mat, pynting eller rydding. Deltar du ikke, må du spise din egen nistepakke. Det er haugevis av god mat den dagen! Jeg skal ha kveldsvakt i år, og satser på at det er rester til overs. :D

    SvarSlett