torsdag 14. november 2019

November

Eg har i fleire år hatt prosjektet "å leve i november", altså ikkje ta advent og desember og jul på forskot. Eg veit ikkje kva som har skjedd, for i år har eg ikkje rekt å tenke tanken på å ta noko på forskot, eg har meir enn nok med å spa unna det som skjer her og no!
Og det hjelper naturlegvis at været har vore bra, kaldt og klart, ikkje regn og mørkt! (ikkje for det, eg saknar dagslys! Det er mørkt når eg står opp og mørkt når eg kjem heim frå jobb.) 

Men i helgene er det lys! Her er nokre glimt frå sist helg:

Asalea i solnedgang

Lys i mørketida!


Litt advent har snike seg inn...det vart ein boks peparkaker med heim ein dag, og eg jobbar med å drikke opp juleteen får i fjor!

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett