mandag 4. november 2019

Måndag

Enkelte måndagar er meir måndag enn andre måndagar. Idag for eksempel.


Ikkje det at det var noko spesielt ille som skjedde, men kombinasjonen

  • måndag
  • mange minusgrader ute
  • måndag
  • november
  • måndag i november
  • glatt å gå til jobb
  • måndag
  • sove for lite
  • tomt for brød
  • kaldt inne
  • eg er heime åleine
  • måndag
  • det er tidleg i november

Men eg gir ikkje opp!

Eg drakk ein kopp te før eg gjekk på jobb. 
Eg har mykje ullklær, og kledde meg godt.
Eg tok bilde av meg sjølv med glitterfilter, det hjelper!
Eg lagde middag av restar  #etoppmatendin Gulrot og blomkål i omeletten er undervurdert.
Eg har sove middag. 
Eg har prøvd å vinne over klesberget på vaskerommet. 
Eg har fyra tett og trufast frå eg kom heim frå jobb. 
Eg har bakt rundstykker. 
Eg har førebudd noko eg gruar meg litt til. 
Og eg har lese ei heilt enkel, lett bok, med ei dame som ser inn i bakgrunnen på framsida (det er ein eigne sjanger! https://biblioteket.trondheim.kommune.no/innhold/voksen/tips-og-anbefalinger/manedens-leseutfordring/februar-en-bok-med-en-person-med-ryggen-til-pa-forsiden/)
No skal eg snart ta på nattkjolen i ull og sove! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar