fredag 30. august 2019

Kva skjer?

Eg syns ikkje eg har så mykje å skrive om akkurat no.
Det er ikkje det at det ikkje skjer noko, det skjer masse. Men det er mykje det samme kvar dag.

Tidleg opp, eg er b-menneske og gruar meg til det blir mørke morgonar. Ete frukost og gå til jobb (eg går til jobb, KVAR dag. 22 minutt til jobb, 24 minutt heim) Vere på jobb, lærer stadig noko nytt, flytter grensene for komfortsona, prøver og feiler. Prøve å ikkje tenke på alt som kan gå galt... Ete lunsj med kollegaer, litt etter litt bli meir kjent. Gå heim, kanskje sove middag (ref at eg står tidleg opp) og så har det skjedd noko nesten kvar kveld i det siste. Prøve å komme i seng i rett tid (kva er eigentleg rett tid? Det må naturlegvis vere slik at ein får nok søvn, samtidig er rett tid av og til altfor seint, fordi det skjer noko artig!)

Slik går dagane.

Men eg har hatt fødselsdag denne veka! Og ingen fødselsdag utan tiara!



2 kommentarer: