mandag 26. august 2019

Å få mest mogeleg ut av ei helg!

Eg syns på mange måtar at eg har "maxa" denne helga, eg har verkeleg brukt den godt, fått med meg mykje og samtidig slappa av!

Fredag var eg i 59 år og 364dagars -dag (eller 60årsfeiring ein dag for tidleg). Kjempefin fest! Strålande jubilant, bra gjester og god mat. Eg skulle gå tidleg heim, men endte vel med å vere sistemann ut døra.

Jubilanten dansar flamenco, her illustrert
av ei dukke!

Laurdag pakka vi bilen men dyner, kaker og turklær (og junior) og sette kursen mot Romsdalen. Eg likar godt å feire fødselsdag, og av og til må ein oppsøke gjestene  og lage selskap andre stader enn heime. Aldri for gamal til å feire! Blåbærkake og havrekjeks er godt, og svigerinna mi hadde med nyplukka plommer. Alle vart mette, og det var kake igjen!

Blåbærkake

På søndag rakk vi ein liten fjelltur, i bratt terreng, eller det junior kallar effektive høgdemeter. Det betyr brattare enn komfortsona mi. Men fabelaktig utsikt!
Litt meir familietreff, og så heim med bilen full av skitne turklær og nyplukka plommer.
Junior har fotografert mor som
fotograferer seg sjøl!
#metafoto (heiter det visst)

Heilt grei utsikt!

Vi starta nede ved husa.

Men det var litt vanskeleg å reise, for været var bra, det var varmt og det var mykje fint å sjå på! Smake på og plukke.


"Epler og pærer plommer, de vokser på trærne
når de blir modne, så faller de
NED!"

Men vi får tru vi rekk å plukke mesteparten før det!




Tross mykje program, ei bra helg! Det er godt for hodet å ikkje ha tid til å tenke på jobb, for eg tenkjer mykje på den resten av veka. Det går betre, men det er mykje nytt enno.




Så med ei slik bra helg bak seg, får det heller vere at eg starta måndagen med å miste ei halv tann og må til tannlegen på fødeselsdagen min...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar