onsdag 31. juli 2019

Bjørnsund


På heimtur med seglbåten fekk mannen meg med på ein omveg (eller heiter det omsjø?) Vi la ut mot Bjørnsund, som er eit fiskevær på Romsdalskysten. Det budde folk her fram til 60-talet, då vart dei tvangsflytta og no er alle husa feriehus.
Vi var heldige med været, vi hadde god tid, og fekk sett oss grundig rundt. Mannen hadde aldri vore her før, og eg hadde ikkje vore der sidan ca 1973, på besøk hos tanta til mamma, som var av dei som vart tvangsflytta. Den gongen var det eit forferdeleg vær, så ille at eg huskar den enno. Den gongen var det folk som ikkje turde vere med båten tilbake til land. (Er det rart eg har båt no? Igrunnen ja)
Her kjem nokre mange bilder frå rusleturen vår rundt på nordre Bjørnsund i sommarsol og vindstille.

Isbjørnen på Bjørnsund.
Til minne om dei som vart borte på havet

Blomster




Knallfarger!


Nordre Bjørnsund

Fyret 


Ikkje alle dagar havet er så stille

Det er mange fyr i dette farvatnet

Kveldstemning i hamna

Solnedgang


Og neste morgon sto vi opp nesten før fuglane, og la i veg over Hustadvika, som ligg rett bortanfor Bjørnsund. For admiralen (=meg) var veldig spent på det havstykket, som vanleg. Men etter fire turar over Hustadvika, byrjar eg lure litt. Det blir stillare og stillare hav for kvar gong, denne gongen var det nesten ikkje dønningar heller. Og vi kom tidleg til Kristiansund, vi hadde fyllt diesel og lagt til kai før kl 12.00, så vart god tid til å slappe av, vere turist og lese bok.

Hustadvika ein tidleg morgon.
Eg klagar ikkje!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar