onsdag 26. juni 2019

Blomster

Det blomstrar. Det er frodigt og grønt ute. Og det blomstrar inne. Planter som er trufaste og hardføre og kjem tilbake, igjen og igjen, tross tilfeldig omsorg og uregelmessig vatning gjennom vinteren.

Orkideen står på gjesterommet om vinteren.
Og kvar vår overraskar den meg, full av
knoppar! Då får den komme opp i stova.

Azaleaen er den som får mest støtte. Den står
i stova og får vatn fleire gonger i veke. Men
jord og gjødsel og slikt er det verre med!

Pelargoniaen står på vaskerommet. Der er det
litt varme og av og til litt vatn. Eg drista meg til
å klippe den ned no i vår, kanskje litt seint? No
blomstrar den ialfall.

Ute står ei rosebusk. Eg kikkar på den kvar dag, eg
ventar og ventar på at alle knoppane skal slå ut i
full blomst. Den luktar så godt. No er det like før...


Inne har eg også ein stor bukett på bordet.
Den fekk eg på jobb sist veke, då det var avslutning
for meg. Eg har ikkje slutta enno, men blomster har
eg fått, og den minner meg på at no er det like før!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar