lørdag 2. mars 2019

Screenshot

Tek du screenshot? Og kva tek du i så fall av?

Eg såg nokon som hadde laga eit blogginnlegg om screenshot som ho hadde på telefonen. God ide, tenkte eg, og no har eg sett litt kva eg hadde liggande på telefonen. Alt kan ikkje delast, forsåvidt, men her er eit glimt!



 Dikt! Eg tek skjermbilder av dikt på Facebook og Instagram, for å ha til seinare!



Niese med fjøsvakt sendte bilde av ein freidig liten sjarmør på frifot!


 Sa eg dikt? Alltid plass til fleire. Dette var så fint at eg sendte det til mannen også.


Svoger har fått ny jobb og er intervjua av Teknisk Ukeblad.


Endå eit dikt, altså! Kan beskrive litt av livet, det diktet der!


Mange skjermdumper har handla om jobb. Om eg trur på alt...tja...


Junior var på ferie i Italia, det kom bilder av fjell og ski og snø og blå himmel (det regna i Trondheim denne perioden...)


Og eg var på framsida av Adresseavisa...

3 kommentarer:

  1. Det kan være morsomt å bla i bildene og screenshot'ene sine :-) Jeg tar ikke så veldig mange screenshot, men fotograferer desto ivrigere i bøker og blader, for eksempel på venterommet.
    Det "nervediktet" måtte jeg bare skrive ned nå - på gammelmåten, men blyant og papir.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Noko må vi ha på den gamle måten, papir og blyant!!
      Trur sceenshot på ein måte blir huskeliste. Kan sikkert seie litt om oss som menneske?

      Slett