onsdag 13. mars 2019

Mars

Mars, vårmånad, snømånad, junior sin fødselsdag, av og til er det påske i mars.

Eg tenkte å vise deg nokre marsbilder frå dei åra eg har blogga!

2012

Eg var heilt ny på bloggarenaen. Eg prøvde meg fram. Og det var påske.




2013

Eg markerte 8.mars med å skrive litt om fine damer i livet mitt.

Mamma og meg i 1969

2014

Mars kom med snø i mars, dette året også. Eg reflekterte over snø vi likar, feks med sol og påskefjell, og snø vi ikkje likar, på vegane i mars.



2015 

Det er marspåske, og pynten kom fram. Eg har mykje påskepynt!




2016

Tulipanar! Eg må kjøpe ein bukett til helga, trur eg.



2017

Snø altså! Det er så fint!



2018

Dette bildet er på ingen måte frå i fjor! Men eg blir så glad av å sjå det! Og i morgon fyller den minste av desse to 21 år!



Og dette er berre nokre få glint frå blogginga mi. Når eg såg tilbake, oppdaga eg mykje eg ikkje huska. Trur eg må ta eit tilbakeblikk i april også.

1 kommentar: