tirsdag 12. juni 2018

Potetsalat

Eg er kresen! Er det andre som er det?
Enkelte ting syns eg at eg er ganske god på, og så er det ting eg unngår å lage. Som sukkerbrød og marsipankake. Krever tålmod og litt som eg ikkje har av nøyaktigheit og pynting.

Men potetsalaten min, den er akkurat rett! Syns eg. Og den krever ikkje all verda av pynting og slikt. Eg kokar potet, gjerne nypotet med skalet på. Avkjøler litt, men det er best om poteten er lunka når resten blir tilsett. Eg kokar egg, nesten hardkokt. Eg hakkar kvitløk og blandar saman med olje, edikk og sennep og litt salt og pepar (1 dl edikk, 2 deler olje, 1 fedd kvitløk og 1 ts dijonsennep). Eg hakkar egg og paprika og vårløk. Deler poteten i 6-8 biter. Blander saman i eit stort fat, saman med det eg har av urter, feks koriander, basilikum, persille og dill.



No treng du berre grillmat, sol, grøn salat og fine folk! (det hadde vi på laurdag)

Og forresten: dill! Den lukta er så god. Smaken også! Og eg huskar at tante hadde dill i drivhuset sitt, ho klipte den opp og dryssa over potetfatet til middag. Eg likte ikkje dill den gongen. Men lukta av dill på varm potet, åh! No et eg gjerne dill, på potet, i eggerøre, i salat, på fisk.

Sånn apropos fisk, på søndag fann eg eit stykke laks i frysaren, den biten fekk salt, pepar og dill, vart stekt i smør og så slo eg sitronsaft over. Og det var restar av potetsalat til! Nam!

5 kommentarer:

  1. Dill er lukten av sommer i Vestfold! Jeg ferierte i Vestfold hver sommer fra jeg var ni år. Min brors svigermor hadde alltid dill på potetene. Mamma brukte persille. Jeg var heller ikke så glad i smaken da jeg var lita, men den lukta! <3 Litt artig at jeg nå bor i Vestfold selv :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror forresten jeg må prøve den potetsalaten...

      Slett
    2. Lukt er en veldig stekt minneframbringer for meg! Og ja, du må prøve den salaten!

      Slett
  2. Potetsalat... hvilk herlige inspirasjon... takk deg.
    Jeg vil prøve... ser så godt ut. Jeg hadde sykketur på kvelden,
    så fint i går. Kos deg. Ha en strålende dag. Hilsen fra Viola

    SvarSlett