mandag 19. mars 2018

måndagar, altså

Måndagar altså. Tungt å stå opp, rett tilbake til rutine og kvardag frå ei slapp helg.

Eller...idag har eg hatt fri! Eg har ikkje gjort noko av må-ting. I natt snødde det, og eg veit eg teppebombar nettet med bilder frå skiturar og andre turar. Trøst deg med at snart er vinteren over,  og det blir slutt på skitur-bilda mine (eg skal nok finne andre turar!) Men idag slepp du ikkje unna!

Det var latterleg vakkert i skogen! Nysnø, nykjørte løyper, vakkert, vakkert, vakkert. Og eg var nesten åleine om alt det fine. (Unntatt han stakkars unge faren på skitur, med pulk, som oppdaga at eg var i ferd med å gå frå han. Gammal dame! Nånei, han fekk opp farta og var tøffare enn meg i nedoverbakkane, så han kom først tilbake til parkeringsplassen)







Og innimellom all denne idyllen, kom det nokre snøbyger så ille at eg nesten ikkje såg gjennom brillene... Pyttsann, når det kjem sol igjen etterpå!
Ikveld er eg godsliten i kroppen og har litt vondt i armane.

Etterpå traff eg ei venninne, før vi hadde fiskekaker på brødskiva til middag (vi et framleis av det vi finn i frysaren) Og i kveld har eg reparert ei bukse (som hadde ligge på vent sidan september), lagt opp ei bukse og sydd hemper i ein haug handklær. Det veg litt opp for andre ting som ikkje blir gjort.
Symaskina mi er ein trufast slitar frå tidleg 90tal.
Ikkje så ofte i bruk, men gjer det eg treng den til.

No skal handklea henge godt på kroken på badet!

2 kommentarer:

  1. TRIKKESKINNER!

    For noen løyper du har!

    Flink du er til å fikse, det skal du også ha!

    SvarSlett